Verzendinformatie en Retourbeleid

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Omdat ik werk met verse producten is het helaas niet mogelijk om uw bestelling te retourneren. Mocht er écht iets mis zijn gegaan, stuur dan even een mailtje via onze contactpagina en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. 

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Na het plaatsen van uw bestellingen, nemen wij deze zo snel mogelijk in productie. Daarnaast werken we uitsluitend met verse producten. Dat maakt het annuleren van een bestelling lastig. Bij echte noodzaak kan je ons altijd even via de contactpagina een mailtje sturen en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. 

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? 

Na het doen van een bestelling verzend ik deze de eerstvolgende 1 – 4 werkdagen.

Voorbeeld: Heb je op maandag besteld? Dan kan je bestelling vanaf dinsdag, en uiterlijk vrijdag verzonden worden.  

Wanneer je pakket is aangemeld bij de vervoerder ontvang je hiervan een mail met zendingsnummer incl. track & trace link. Meestal heb je je pakket dan de volgende dag in huis. Dit gaat via DHL. 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd met DHL. Voor de levering van je bestelling heb je verschillende opties. 

  • Brievenbus bezorging
  • Ophalen bij een DHL locatie bij jou in de buurt
  • Of pakket levering bij jou thuis 

 

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Bij bestellingen die door de brievenbus passen, zijn de kosten 3,95.
Bij grotere bestellingen kost een pakket 4,50 als deze wordt afgeleverd bij een DHL service point of 5,75 als je het pakket bij jou thuis wil laten bezorgen.

 

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Na het plaatsen van de bestelling gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met het bereiden van jouw bestelde producten. Dit maakt het wijzigen lastig. Mocht er echt noodzaak zijn, stuur ons dan even een mailtje via de contactpagina en dan kijken we wat we voor jou kunnen betekenen. 

Ontdek Het Keto Assortiment